Ta strona używa polityki Cookies (ciasteczek). polityka cookiesx

Akademia Sztuk Pięknych

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Julia Kozak i Rafał Łoziczonek z warszawskiej ASP znaleźli się wśród finalistów Glassberries Design Awards w Madrycie.

 BA Glass, europejska firma sektora opakowań szklanych i Corticeira Amorin zjednoczyły siły w piątej edycji konkursu na nowatorskie wzornictwo Glassberries Design Awards.

BA Glass, oparta na modelu biznesowym inspirowanym na nowatorstwie i zorientowanym na spełnienie potrzeb konsumenta, stawia na bycie w czołówce wzornictwa opakowań. Poprzez ten konkurs, wyróżniający się w tym roku ultra lekkim wzornictwem, przyjaznym dla środowiska i mającym na uwadze bezpieczeństwo żywności, BA Glass angażuje się w rozwój młodych talentów oraz ich nowatorskich i twórczych propozycji.

Glassberries Design Awards, który współpracował przy 415 nowych projektach i wypromował 139 produktów w 2015 roku, w tegorocznej edycji podkreśla swoje zaangażowanie w “kuźnie talentów” poprzez zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie czterech uniwersytetów portugalskich (Universidad Lusíada, Universidad de Beira Interior, ESAD i Universidad de Aveiro), czterech universytetów hiszpańskich (EINA Centre Universitari de Disseny i Art, IED de Madrid, EASD Escola d’Art i Superior de Design oraz Engenharia de Barcelona) i trzech uniwersytetów polskich (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Akademia Sztuk Pięknych w Poznaniu i Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie).

Dzięki tej inicjatywie uczestnicy mieli okazję pracować ręka w rękę z zespołem Marketingu i Innowacji BA Glass wraz ze wsparciem ekipy Corticeira Amorim i poznać szczegóły procesu wzornictwa i produkcji opakowań szklanych, jak również zalety korka jako materiału, uzyskując spersonalizowane techniczne wsparcie podczas procesu tworzenia propozycji.

Nagrodzone propozycje: WINNERS_2016

Więcej informacji na www.glassberriesawards.com

BA Glass – firma założona w 1912 i zajmuje się produkcją opakowań szklanych dla przemysłu spożywczego. Posiada fabryki w trzech krajach: Portugalii, Hiszpanii i Polsce, i zaopatruje ponad 50 różnych rynków. Model biznesowy BA inspirowany jest wartościami Grupy (PAKT – Pokora, Ambicja, Konsekwencja, Transparentność oraz Emocje) i opiera się na ciągłej innowacji i przedsiębiorczości wewnętrznej. W ten sposób BA Glass chce dawać satysfakcję swoim klientom oferując zróżnicowane usługi, z zachowaniem najwyższej jakości przy użyciu najnowocześniejszej technologii; jak również swoim pracownikom – dzięki stawianym wyzwaniom i zbiorowej ambicji, które promują osobisty rozwój; ale też i społecznościom, z którymi się integruje – dzięki przyczynianiu się do wzrostu lokalnej zamożności.

Corticeira Amorim swoją działalność rozpoczęła w XIX w. i stała się największą firmą przerabiającą produkty korkowe na świecie, osiągając w 103 krajach obroty przekraczające 500 milionów euro. Corticeira Amorim i jej oddziały starają się zachować miliony drzew korkowych w całym basenie śródziemnomorskim, które odgrywają kluczową rolę w zatrzymywaniu CO2, chronieniu bioróżnorodności i walce z pustynnieniem.