Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wersja

UKW – harmonogram

HARMONOGRAM WYBORCZY

do 23.02.2024

Wybór członków Kolegium Elektorów przez Okręgowe Komisje Wyborcze (OKW) oraz Samorząd Studencki i Samorząd Doktorantów w liczbie:

  • 27 nauczycieli akademickich z grupy osób zatrudnionych na stanowisku profesora lub profesora uczelni oraz posiadających stopień doktora habilitowanego –
    po 3 przedstawicieli z każdego wydziału;
  • 9 nauczycieli akademickich z grupy osób zatrudnionych na stanowiskach innych niż profesor lub profesor uczelni oraz nieposiadających stopnia doktora habilitowanego – po 1 przedstawicielu z każdego wydziału;
  • 1 nauczyciel akademicki zatrudniony w jednostce ogólnouczelnianej
    i samodzielnej;
  • 3 pracowników niebędących nauczycielami akademickimi;
  • 9 studentów;
  • 1 doktorant.

Łącznie 50 osób.

Przekazanie informacji do Przewodniczącego najpóźniej do 23.02.2024
do godz. 12:00 (
na adres mailowy: wybory2024@asp.waw.pl).

26‒28.02.2024

Przyjmowanie zgłoszeń kandydatów na rektora przez Przewodniczącego UKW (w miejscu i godzinach podanych w osobnym komunikacie)

Zakończenie przyjmowania zgłoszeń w dniu 28.02.2024 r. o godzinie 12:00.

11‒15.03.2024

Nadzwyczajne posiedzenie Senatu opiniujące kandydatów na rektora z udziałem zgłoszonych kandydatów.

18.03.2024

Otwarte spotkanie przedwyborcze z udziałem kandydatów na rektora – I debata (w miejscu i godzinach podanych w osobnym komunikacie)

25.03.2024

Otwarte spotkanie przedwyborcze z udziałem kandydatów na rektora – II debata (w miejscu i godzinach podanych w osobnym komunikacie)

27.03.2024 - Wybory rektora

Zebranie wyborcze Kolegium Elektorów (w miejscu i godzinach podanych w osobnym komunikacie)

3‒26.04.2024

Wybór członków Senatu przez Okręgowe Komisje Wyborcze (OKW) oraz Samorząd Studencki i Samorząd Doktorantów w liczbie:

  • 18 nauczycieli akademickich spośród osób zatrudnionych na stanowiskach profesora lub profesora uczelni – po 2 przedstawicieli z każdego wydziału;
  • 9 nauczycieli akademickich spośród osób zatrudnionych na stanowiskach innych niż profesor lub profesor uczelni – po 1 przedstawicielu z każdego wydziału;
  • 1 przedstawiciel nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach ogólnouczelnianych i samodzielnych;
  • 1 przedstawiciel pracowników niebędących nauczycielami akademickimi;
  • 7 przedstawicieli studentów;
  • 1 przedstawiciel doktorantów.

Łącznie 37 osób.

Wybór przez Okręgowe Komisje Wyborcze (OKW) oraz Samorząd Studencki następujących członków rad programowych wydziałów:

  • przedstawicieli nauczycieli akademickich przyporządkowanych do danego wydziału zgodnie z § 37 ust. 1 pkt 5 Statutu ASP w Warszawie;
  • przedstawicieli studentów danego wydziału (delegowanych na zasadach określonych w Regulaminie Samorządu Studenckiego).

do 26.04.2024

Wskazanie przez rady programowe wydziałów (nie więcej niż 5) kandydatów do rady dyscypliny spośród swoich członków posiadających co najmniej stopień doktora habilitowanego.

do 28.06.2024

Wybory do rad programowych wydziałów przedstawicieli nauczycieli akademickich niebędących kierownikami katedr oraz nieposiadających stopnia doktora habilitowanego stanowiących nie więcej niż 10% składu rady programowej wydziału.

6-19.11.2024

Przyjmowanie zgłoszeń kandydatów do Rady Uczelni przez Przewodniczącego UKW.

20-27.11.2024

Weryfikacja zgłoszonych kandydatur i przekazanie listy osób poprawnie zgłoszonych do J.M. Rektora ASP w Warszawie.

1-20.12.2024

Czynności wyborcze Senatu związane z wyłonieniem członków Rady Uczelni.