Pracuje na WG ASP od 2003, związana z pracowniami multimediów prof. Stanisława Wieczorka, projektowania wydawniczego prof. Lecha Majewskiego i projektowania książki prof. Wiktora Jędrzejca. Od ponad 10 lat jej działalność skupia się w pracowni fotografii.
Jej działanie ma przede wszystkim charakter interdyscyplinarny. Fotografia to wielka pasja, która towarzyszy jej realizacjom od czasów Warszawskiego Festiwalu Filmów Dokumentalnych z lat licealnych do pracy doktorskiej w 2014 roku.
Innym nurtem jej zainteresowań zawodowych są techniki budowania pracy w zespole i wypracowywanie innowacyjnych rozwiązań dzięki metodzie Design Thinking. Od 2021 jest moderatorem tego procesu. Oprócz dydaktyki prowadzi także studio projektowe. W portfolio ma szereg realizacji z różnych dziedzin – od identyfikacji wizualnej poprzez rzeźbę aż po instalacje multimedialne.
W edukacji liczy się dla niej przede wszystkim wielowymiarowe podejście i otwarcie na nowe doświadczenie oraz przyjemność z procesu tworzenia. Proces twórczy jest dla niej dialogiem i wspólnym odkrywaniem nowych przestrzeni i możliwości. Sensem jej działaności dydaktycznej jest pomaganie studentom w rozwoju. Jej cel to stworzenie takich warunków, by jak najpełniej mogli wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
Pracuje na WG ASP od 2003, związana z pracowniami multimediów prof. Stanisława Wieczorka, projektowania wydawniczego prof. Lecha Majewskiego i projektowania książki prof. Wiktora Jędrzejca. Od ponad 10 lat jej działalność skupia się w pracowni fotografii.
Jej działanie ma przede wszystkim charakter interdyscyplinarny. Fotografia to wielka pasja, która towarzyszy jej realizacjom od czasów Warszawskiego Festiwalu Filmów Dokumentalnych z lat licealnych do pracy doktorskiej w 2014 roku.
Innym nurtem jej zainteresowań zawodowych są techniki budowania pracy w zespole i wypracowywanie innowacyjnych rozwiązań dzięki metodzie Design Thinking. Od 2021 jest moderatorem tego procesu. Oprócz dydaktyki prowadzi także studio projektowe. W portfolio ma szereg realizacji z różnych dziedzin – od identyfikacji wizualnej poprzez rzeźbę aż po instalacje multimedialne.
W edukacji liczy się dla niej przede wszystkim wielowymiarowe podejście i otwarcie na nowe doświadczenie oraz przyjemność z procesu tworzenia. Proces twórczy jest dla niej dialogiem i wspólnym odkrywaniem nowych przestrzeni i możliwości. Sensem jej działaności dydaktycznej jest pomaganie studentom w rozwoju. Jej cel to stworzenie takich warunków, by jak najpełniej mogli wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
-
Stopień naukowy
-
Wydział