Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wersja

Urodził się 11 października 1989 r. w Mińsku na Białorusi.

W roku 2011 ukończył Białoruską Uczelnię Artystyczną imienia A.K. Glebova, gdzie otrzymał dyplom artysty-nauczyciela. Podczas studiów opanował rysunek klasyczny i malarstwo. Wystawa podyplomowa – „Bohater naszych czasów” – była pierwszą personalną wystawą artysty.

Jako stypendysta programu Studium Europy Wschodniej Warszawskiego Uniwersytetu imienia Konstantego Kalinowskiego, w latach 2011 – 2012 studiował na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych. W tym czasie rozwijał umiejętności artystyczne w zakresie projektowania, grafiki i malarstwa.
W latach 2012 – 2016 studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na kierunku Sztuka Mediów. Dyplom licencjacki obronił z wyróżnieniem rektorskim projektem gry komputerowej „Origami”. Studia magisterskie ukończył obroną projektu gry komputerowej “Bastardo”. Podczas studiów prowadził badania związane ze statusem gier komputerowych w sztuce współczesnej. Uruchomił i prowadził koło naukowe “Animagica”. Prowadził zajęcia z modelowania 3D, renderingu i animacji używając Kinect motion capture.

W roku 2016 ukończył kurs w Game Dev School w Warszawie, w trakcie którego nauczył się podstaw branży gier komputerowych, od planowania i ustalania budżetu do realizacji. Będąc grafikiem 3D i 2D w małym zespole stworzył już kilka gier.

Obecnie Andrei pracuje jako asystent i wykładowca na Wydziale Sztuki Mediów na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Prowadzi zajęcia z grafiki 3D, modelowania, animacji i wirtualnej rzeczywistości.

andrei.isakau@asp.waw.pl

www.paletizma.com